piątek, 2 października 2015

DLA SIEBIE :)

Pozwolicie że pociągnę jeszcze blogowy temat , czytam ze parę blogowiczów doszło do ściany czyli  czują że stoją w miejscu z blogiem , no cóż  miałam to samo , może znów będę miała kto wie .

Na początku były ptaki , kury , kaczki , pawie było fajnie , ale  czułam że zapędziłam się w przysłowiowy kozi róg , nie jestem żadnym  autorytetem w tej dziedzinie , sama jestem początkującym hodowcą , gdzie z mozołem zdobywam w tej dziedzinie wiedzę , i jeszcze dużo wody upłynie nim powiem o sobie hodowca .

Czym dłużej pisałam o ptakach , blog zaczął mnie uwierać jak ciuchy dwa numery mniejsze , chciałam pisać o czymś innym , ale przy pierwszych próbach , w komentarzach pojawiały się zapytania o ptaki , nawet to rozumiałam , ale moje życie to nie tylko ptaki , to jestem ja ze swoją codziennością , radością , złością i poglądami  na różne sprawy ....

Wtedy to założyłam  bloga  gdzie  mogłabym właśnie pisać o tym , jakie mam pragnienia , marzenia , znaleźć taki swój kącik nie kolidujący z ptakami , ale tam napisałam tylko trzy posty zabrakło mi tej odwagi , aby pisać to co czuję , teraz zastanawiam się czy tam nie wrócę , mam w głowie parę pomysłów , które bym na tamtym blogu chciała zrealizować :)

Nieraz się wydaje że kobieta w pewnym wieku już nie powinna za wiele oczekiwać od życia , mamy dzieci , jako tako poukładane życie , swoje zwyczaje , ale piszę ZA SIEBIE  że siedzi we mnie ta dziewczyna , która chciałaby żeby coś zaczęło się dziać w jej życiu , choćby  lecieć balonem , czy  zrealizować inny szalony pomysł  jak skok ze spadochronem , o innych  bardziej osobistych jeszcze wspomnę ......

Mam nowy projekt w głowie , jest to szalony jak na mnie pomysł , jeśli  się zdecyduję  to do wieczora dam znać , oj zdziwicie się :) )kto powiedział że jestem stateczną babą ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz