piątek, 2 października 2015

DIY: Zakładka do mang :)

Cześć!~

Kolejny raz dawno nie pisałam ( nie miałam czasu) i jak najmocniej was za to przepraszam. Ale dobrze a więc przejdźmy do tematu... Do wykonania zakładki nie potrzebujemy więcej jak:

- kolorowych  papierów i techniczną kartkę( lub 2)

- linijki, nożyczek i kleju

- drukarki

- piórnika

Ewentualnie taśmy klejącej.

Zaczynamy od wybrania koloru kartek:

 W moim przypadku będą to niebieski i czerwony.

 Drukujemy postacie. UWAGA! Nie wybierajcie postaci z bardzo drobnymi detalami( przy Levim się na męczyłam).

 Wybieramy wymiary zakładki, takie aby postacie i napis się zmieściły.

 Jeżeli tak samo jak ja nie umiecie wycinać po lini prostej to możecie zastosować sposób z obrazka ( przyklejamy linijkę do kartki i wzdłuż niej tniemy).

I wycinamy drógą strone... 

Inga i Levi czekają :D

I wycięte!

Następnie zastanówcie się nad tym co chcecie napisać. Może to być cytat z anime naszego bohatera. 

Ustawiamy wszystko na miejscu; dwie kartki łączymy ze sobą i kładziemy postacie. Zklejamy....  

Dopisujemy napis...

TADA!

I gotowe! Oczywiście możecie jeszcze jakoś to przyozdobić, np. wstążką ( nie miałam w domu). 

Dziś to chyba na tyle... Jeżeli zdecydujecie się wykonać tą zakładkę to chętnie wstawię ją do galerii. ( możecie je wysyłać na mój adres: a.s.3000lody@gmail.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz