piątek, 2 października 2015

DZIEŃ 2 – DLACZEGO BLOGUJĘ

Witajcie!

Dziś wyzwania Dzień 2 – dlaczego bloguję.

W głowie rodzi mi się mnóstwo

odpowiedzi. Przede wszystkim dlatego, że (jak już wspominałam nie raz)

podziwiam Tych, którzy Pisza latami swoje blogi, ja też tak chcę. Ale nie na

zasadzie, że wszyscy mają to ja też, tylko dlatego, że pobudziłam w sobie tę

chęć pisania i przyjemność z pisania. Z tego, że czytają mnie inni. Że

odpowiadają w komentarzach. Że jeśli nie mam z kim porozmawiać na jakiś temat

to mogę zrobić to tutaj.

Z racje tego, że jestem

nieśmiała, nie potrafię często poruszyć tematu i porozmawiać z kimś. Dlatego

fajnie, że mam miejsce gdzie mogę to zrobić. Wtedy mniej się obawiam tego, że

ktoś mnie nie zrozumie.

Pisze głównie o kosmetykach ale

wkradają się we wstępach lub zakończeniach moje osobiste wyrażenia. Jest też

wpis prywatny na temat spędzonych zeszłorocznych Świąt Bożego Narodzenia i to

też jest fajne dla mnie, bo pełni pewną rolę pamiętnika.

Kosmetyki lubię i kupuję ale nie

mam w swoim otoczeniu i raczej nie została bym zrozumiana dlaczego tak się

podniecam odzywką do włosów albo kolejnym lakierem do paznokci. Tu mogę napisać

i mogę spodziewać się, że spotka się to z uznaniem i zainteresowaniem. O to mi

właśnie chodzi. Żebym nie została sama z tym moim małym szaleństwem.

Na przyszłość postaram się

urozmaicić tematykę bloga, bo w głowie kłębi się mnóstwo pomysłów. Wasze blogi

są tak inspirujące!

I to chyba tyle w tym temacie.

Pozdrawiam

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz